עוצמה, יוקרה ותעוזה: המשרד שלא משחק לפי הכללים

צילום : קבוצת גולדשטיין 

מאת מערכת וואלה בית ועיצוב

בבניין בסר בקומה ה-32 ממוקמים להם משרדי חברת GMFGROUP – קבוצת גולדשטיין נדל"ן ופיננסים, שעוצבו על ידי המעצבת ליטל נחשוני תוך התחשבות מושלמת עם הנוף אורבאני הנשקף מהחלונות וכמו מבקש לפרוץ פנימה. המשרדים מעניקים תחושה של דירה מהודרת , מזמינה ומפנקת עם תחכום רב ואווירה מיוחדת ושונה.

נחשוני משתפת: "השיחות עם ארז גולדשטיין, הבעלים של הקבוצה, ההשראות שקיבל מהמקומות בהם ביקר באירופה, הפגישות בבתי השקעות, בבנקים ועם משקיעים פיננסים בעולם, גרמו לי לייצר לוח השראה בסגנון אקלקטי המייצר עוצמה ויוקרה, תעוזה של שילובים, פלטת צבעים עשירה ועמוקה, אלמנטים שחוזרים על עצמם ומייצרים המשכיות וזרימה במשרד, בדגש על הפרטים הקטנים שהופכים את העיצוב לשלם. רציתי לייצר נגיעות של בית יוקרתי המשלב עסקים, שתהיה הרגשה של אירוח בסגנון עיצובי חם ועשיר בפרטים. שילבתי חומרים טבעיים ופלטת גוונים עשירה ויוקרתית המייצרת הרגשה של סגירת עסקאות.

טרקלין הכניסה כולל דלפק מזכירות גבוה, לא בגובה סטנדרטי, משולב עם עץ שחור ואלמנט שחוזר בדמות ריבועים בשילוב קרניז ופלטת שיש לבנה וגידים אפורים מעל, המאפשר הפרדה אינטימית בין הלקוחות היושבים וממתינים לפגישה. בולטת במקום ספריית האיקסים בצבע אגוז עמוק, בהשראת בתי מלון יוקרתיים ברחבי העולם. ספרים וחוברות עיצוב המעטרות את הספרייה הינן מהמאגר הפרטי של ארז גולדשטיין.

עוד במקום ספת קטיפה בצבע כחול עמוק בשילוב אקססוריז וירוק של צמחייה, שטיח בגוונים של שחור ולבן, מוטיב שחוזר ברחבי המשרד ומקשר אל עבר מסדרון בעיצוב תיאטרלי, שילוב של שולחן סלון משיש שחור וגידים אפורים לבנים עם אלמנט ייחודי ברגלי השולחן, עליו מונח פסל של כפות ידיים העוטפות תינוק(האומנית דרורה גולדשטיין) מעניק תחושה מפנקת במיוחד. כורסאות ישיבה מול הספה משלבות בד עם טקסטורה ועץ מהגוני. הצבעוניות הינה של כחול עמוק וירוק כהה המשחקים שם הניגודיות והעוצמה.

 

 

לקראית הכתבה המלאה מתוך " וואלה " – https://home.walla.co.il/item/3666613

תפריט נגישות