מביאים את שדרות למרכז

הדמייה – קבוצת גולדשטיין ( התמונה להמחשה בלבד)

מאת אסף זלכה כהן

דווקא מקומות שעלולים להיתפס כמסוכנים יכולים להיות ההבטחות הגדולות ביותר. העיר שדרות הוכיחה את זה בעשור האחרון פעם אחר פעם למרות הבעיות הבטחוניות שמלוות את העיר מזה שנים ארוכות. הביקוש לנכסים בשדרות רק הולך וגובר, ההגירה אליה חיובית ובזכות אלו גדל הביקוש לשטחי מסחר ומשרדים איכותיים העומדים בסטנדרטים שהעיר דורשת.

קבוצת גולדשטיין בונה בשדרות פרויקט מסחר ומשרדים ברמת גימור גבוהה שעוד טרם נראה כמוהו.

משקיעים מתוחכמים יודעים: הנכסים הבטוחים ביותר, הזוהרים ביותר, האטרקטיביים ביותר והיקרים ביותר – הם גם המקום שבו הכי בטוח להפסיד כסף. זה כמעט מובנה: אם תחפשו את הנכס היקר ביותר בלוקיישן הטוב ביותר, תגיעו למקום שסביר יותר מכל שהוא מתומחר בעודף. וגם אם לא תפסידו – התשואה שתשיגו תהיה פחות ממספקת.

מצד שני, דווקא מקומות שעלולים להיתפס כמסוכנים יכולים להיות ההבטחות הגדולות ביותר. העיר שדרות הוכיחה את זה בעשור האחרון פעם אחר פעם. למרות הבעיות הבטחוניות שמלוות את העיר מזה שנים ארוכות – הביקוש לנכסים בשדרות רק הולך וגובר, ההגירה אליה חיובית – והמכללה האקדמית ספיר הצמודה לעיר מזרימה דם חדש וצעיר מדי שנה, ובזכות אלו גדל הביקוש לשטחי מסחר ומשרדים איכותיים שעומדים בסטנדרטים שהעיר דורשת.

ועם זאת, למרות ההתחדשות העירונית הקבועה שעוברת על שדרות, יש אלמנטים נדלניים שלא זכו לתשומת לב מספקת בשנים האחרונות. הבולט שבהם הוא תחום המשרדים והמסחר. למרות הצמיחה במספר העסקים בעיר ובגודלם, שדרות עדיין "תקועה" במאה ה-20 בכל מה שנוגע לבנייה למשרדים ומסחר. ומי שהתרגל לאיכות וליוקרה של משרדים במרכז הארץ, ימצא שהעיר הדרומית מצויה הרחק מאחור בתחום הזה.

קבוצת גולדשטיין משקיעה משאבים רבים בהקמת מרכז עסקים חדש בעיר -SKY CENTER .

המרכז שאנו מקימים בעיר יזכה לעיצוב שעוד לא נראה כמוהו באזור, ולנגיעות סטייל שמוכרות רק במתחמי המשרדים המשותפים בגוש דן.

המרכז כולו יכלול 2,300 מ"ר בסה"כ, כאשר הקומה הראשונה מיועדת כולה למסחר – קניות, בילוי ומזון, שירחיבו מאוד את אפשרויות היציאה של תושבי שדרות והקיבוצים, וכמובן של אוכלוסיית הסטודנטים הצמאה למקומות בילוי. כל המשרדים ושטחי המסחר ייבנו בסטנדרט גבוה ובהתאמה מלאה לצרכי השוכרים ויונגשו לנכים ולעגלות. בנוסף, במתחם תהיה מרפסת מרהיבה ורחבת ידיים שמזמינה את העובדים ואורחיהם למפגש מפנק בתום יום העבודה. וכמובן, המרכז כולו יזכה למיגון מקסימלי שיבטיח המשך פעילות תקין גם במקרים של חיכוך בטחוני, לא עלינו.

המרכז ממוקם בלב העיר, שבו פועל מרכז העסקים הראשי של העיר – מרכזי השירותים העירוניים, כולל קופות החולים, ביטוח לאומי, שוק שדרות ועוד.

תפריט נגישות